söndag, december 11, 2005

Julefrokost...

Tack för försöket att reda mig i skofrågan men redan då var tiden MYCKET knapp och det slutade med (sorry sambo inte snakeskinskorna, de hör nog bättre hemma i en porrfilm än på en julefrokost även om en del såna fester slutar med snusk.... har jag hört...) Dr Martens kängor med raggsockar i... Och två par partypjuck i en påse brevid...
Av partydojjorna valdes sen av någon märklig anledning de jag har haft allra minst. De absolut spetsigaste och (nästan) högsta jag har.

Ca 9cm sylvass stilettklack från Birmingham.

Här kommer då det sensationella... Inget skoskav... Och nu har jag ändå dansat och promenerat ganska friskt i dem igår.

MEN!

Vilken smärta...

Jag var dock fan snyggast på hela stället i mina sanslöst sexiga skor och den toksnygga feelgoodinhandlade svarta halterneckklänningen.

Stället ja...
Middelgrundsfortet.
En liten ö mitt ute i plaskeböljan mellan Köpenhamn och Malmö.
Dit tar man färja, det säger väl iofs sig själv, vilket betyder att sen är man fast tills färjan går hem igen... Men där fanns disco och fri bar så det redde sig ganska bra i alla fall.
Det var fler företag där samtidigt men jag kan ju lugnt meddela att vi var snyggast och vi regerade. Tror inte det saknades någon från vårt jobb på dansgolvet under mer än två låtar på hela kvällen.
Tack vare att jag åt så mycket av julmaten att det var svårt att dricka sen. Vilket iofs bara vara bra. Denne har ju då lite svårt att dricka efter förra helgen.
Nog om det nu.

1 kommentar:

/D sa...

Tillykke (vedr. spritförtäringen)

Julefrokost - enda gången på hela året då det är varmare i en kall bastu (än en varm alltså).