måndag, december 19, 2005

Rörpost...?

Sitter här och beställer en julklapp på d******p.
"Lägger du din beställning innan klockan 16 så har du den dagen efter."
Bra det är ju trots allt tänkt att vara en julklapp.

*klonk*

Låter det i hallen ungefär en halvtimme senare.

Aha... Post!

Hm... Paket från d******p...

Men? Jag beställde ju det idag... Snabbt jobbat får jag säga.

Eller...?

*hmmm*

Aha... det var ju den restade grejjen jag beställde för ett par månader sen.

Men det var ganska skoj att vara ytterst förvirrad/överraskad den stund det tog mig att öppna paketet :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oooh. Är det ett "hänga gubbe"-spel?

Jag gissar på att det skall in ett... hmmm... c? ;-)

Jasmin sa...

d******p?

öh..

eh...

d***shop?

discshop?

dollshop?

doorshop? - begränsat urval där kanske... men jag vet ju å andra sidan inte var din passion ligger i...

drugshop - Praktiskt med online beställning

köpa en vokal?

Honey sa...

Och här försöker man vara lite hemlig med en julklapp som då faktiskt är till någon som läser den här lilla bloggen då va.... va va va.... men jag får ju säga att det där med att ha paketet dagen efter funkade INTE.
Men de har ju till fredag på sig...