fredag, december 02, 2005

Me and my mirror...

Lite lyx för mycket pengar har inhandlats...
Jag har nu provsminkat och det känns fint men ovant. Jag brukar i stort sett inte använda smink alls om jag inte ska något speciellt, tror det kommer av att jag är lite lat.
Så just nu känns det helt tokigt och vid första intrycket när jag var färdig kändes det bara för mycket men när jag susar förbi en spegel och sneglar så minsann om det inte ser riktigt tjusigt ut. Sen ska ju håret fixas och en annan outfit till så det väntas med spänning på slutresultatet.

Tänker avsluta med lite mer egoboost.

Satt här om dagen och kände mig ganska skruttig och fick detta till svar...

"Du _är_ snygg. (Säger du annat så dissar du min känsla för skönhet, och då får du hela Wallpapers läsarkrets efter dig viftandes med sina näsdukar från DKNY och handväskor från D&G... *flin*)"

4 kommentarer:

/D sa...

Undrar just hur du ser ut...

Anonym sa...

Ja, du är ju snygg.

Och som sagt, jag läser Wallpaper, så jag vet vad som är snyggt och inte. ;-)

Honey sa...

Då med tjusig make-up i guld och grönt och nu i orange tröja från Aeroflot och handduksturban

/D sa...

Was mit dem disco-tanz?