fredag, december 02, 2005

This morning...

Tror bestämt jag har haft lite bloggstopp.
Inläggen ligger där i huvudet redo att plitas ner men jag undrar om jag inte haft lite svårt att sätta mig framför datorn och få det ur mig...

Oh....My....God....

Tänk om jag e sjuk? Har inte kunnat sitta framför datorn...
Det har inte hänt på många år... Och jag har ändå gått igenom mååånga nätdroger...
Det var en gång ett program som hette Ircle. Flickan med den lilla Macen klickade på ikonen och seglade ut i världen via sitt modem, och på den vägen är det...

Nu har det visserligen funnits vissa störningsmoment de senaste dagarna. Allt från märkliga massuppfittningar, och nu talar jag MASS as in very mucho men det är ingen annans fel än mitt eget. Irriterade, barnsliga och bitchiga inlägg som jag inte kunnat skriva just för att det var i stunden hetta och jevligt tramsigt samt att det vore alldeles för uppenbart vem det var riktat till. Detta pyssel har också fått mig att fundera över min anonymitet i bloggen och vad jag vill med den...
Tiden har inte heller räckt till, eller rättare sagt jag har inte tagit mig tid att sätta mig ner. Det har varit bilar, barn, butiker och utbildningar i vägen. Och nu senast även ett Playstation hi hi hi.

Men det känns lite konstigt att passera datorn och INTE sätta sig ner eller åtminstone knuffa till musen för att se om någon talat till mig.

Fast det kanske bara är hälsosamt...?

Inga kommentarer: