söndag, januari 29, 2006

Eating out, giving head, going down...

Det bidde visst en liten bloggpaus där.
Nåväl vidare nu!

Jag (hittar på ord) avanonymiserar mig själv mer och mer i min lilla blogg känner jag och det är allt en lite skum känsla.
Under the influence låg här ju plötsligt en bild i ca 20min en afton. Jag gör nya bekantskaper bland mina läsare (många har ni hunnit bli nu, välkomna) och fellow bloggers. Jag har ju upplyst om vilka arbetstider jag har och vilket land jag arbetar i så jag tror nog säkert att de av er vars blogg jag läser har ganska enkelt kunnat lista ut var (inom vissa gränser) jag arbetar.
Ni som inte listat ut det eller brytt er om att fundera över det tänker jag nu helt enkelt upplysa.

Jag jobbar på hotell.

Som alla andra arbeten finns det bra och mindre bra dagar (ja eller nätter då).
Nätter som kan tråka ut en snigel och nätter med skrattkramp.
Nätter då man får stressa ändan av sig och nätter då man gott kan slappa i flera timmar.
Nätter som avslutas med ett leende på läpparna och nätter då man helt enkelt önskar man kunde få slå någon hårt, om än bara en gång, bara lite.

I har det varit lugnt, tack för det, och vi har haft god underhållning.

Här kommer då alltså dagens tips från coachen.

Om du bor på hotell idag, jag tänker främst på större, nybyggda och/eller lyxhotell, så kan du ganska säkert räkna med att de har övervakningssystem med kameror och annat teknikjox.

Skulle du och ditt sällskap då känna er lite pilska så ska_ni_hålla_dig_på_ert_rum och inte någonstans där det finns kameror.

Det är nämligen alltid någon som ser er...


*fniss*

7 kommentarer:

ajja sa...

Och nu ska man tro att det INTE finns på rummen? Jä rajt! Ah, så det är du som kommer och hälsa på i från en viss hotellipadress på nätterna.

Och förresten så är du utmanad! (Se min sida)

/D sa...

Oki, gör en notering...

Anonym sa...

Nu har du "råkat" ha en bloggpaus till... ;-)

Anonym sa...

Oooops! Och denna kameramani inkluderar även hissen? Hmmmm, i så fall är då jag ofrivilligt fångad på bild. Ska se till att hålla till enbart på rummet nästa gång. Inga hemliga kameror där hoppas jag!
Helena

/D sa...

Oh och åh som fan... :-)

Var nu en snäll flicka, en sisådär tio dagar ungefär bara...

Honey sa...

/d... or else?

/D sa...

Pain and pleasure?