tisdag, januari 10, 2006

Fröken Honey i herr Freuds soffa... Del 3

Var var jag nu då...?

Jo...

Bloggpojkspausen blev ganska kort, pga vår plötsligt totala oförmåga att kommunicera med någon reda what so ever, och blicken riktades utåt igen.

Jag tycker någonstans (ja ibland tyvärr mot mitt bättre vetande) att alla är värda en chans och kontakten med SDM****n återupptogs. Han hade ju trots allt verkat ganska trevlig. Vid det här laget hade jag vant mig lite vid namnet och slutat hoppa högt varje gång jag såg det men det medförde tyvärr fortfarande en del obehagskänslor.

Tramsigt?

No shit...

Men det var seriöst spooky ändå och vänner och familj jag berättar det för tittar på mig och skakar på huvudet med ett -Du det där låter misstänkt...

Nåväl...

Efter ytterligare lite msndiskuterande sätts så en date.
Vi ska spela biljard.
Jag suger på biljard... Men det är skoj som tusan och jag har inga problem med att förlora så jag spelar glatt i alla fall.

Operation Dating in Denial commence!

Kontakt!
Inte särdeles dramatiskt alls faktiskt och det var heller inte mitt ex in disguise, tacka gud för det.
Jag älskar min fina klocka men ibland talar den och jag inte samma språk... Alltså har jag allt för ofta lite svårt att få tummen ur och kommer således 20min försent. Något som han inte hann uppfatta eftersom när jag väl skrev på msn att "jag går nu, kommer nog lite sent" så hade han redan gått.
Bra början eller not.
Huvudet funkar ju lite som det själv vill och eftersom det hela var bra skruvat redan från början så fortsätter mitt "omedvetna" jämförande av de två.
De är inte direkt lika till utseendet annat än seriöst ostyrigt hår, exML för att han hade fluffigt Bobby Ewing hår och denne för att han var aningens långhårig och envisades med att ha mössa, och så var de båda begåvade med lite grann av det där som man får runt magen om man sitter ner för mycket utan att röra sig...
Båda fyller år i oktober, dock inte på samma dag som jag först trott. Ålder och antal syskon skiljer sig också dem emellan.

-Här gör vi nu en paus i jämförandet för en stund-

Inga kommentarer: