onsdag, januari 18, 2006

Porrvarning...

Nu får det utfärdas varning tror jag bestämt.
Det som följer nedan kommer att vara vulgärt och förknippat med porr...
Så om det inte är er cup of tea hoppas jag ni ursäktar och återkommer en annan dag.

*fniss*



Ok... Ledsen men jag kan bara inte låta bli att dela med mig...

Porrindustrin håller ju som bekant till i en klass för sig och nu talar jag inte bara om det de faktiskt sysslar med.
Deras sätt att uttrycka sig och marknadsföra sina produkter kan vara minst sagt underhållande. Följande filmtext har hittats på discshop och det är väl tänkt att den ska sälja MAX's filmen Ridskolan med allas vår egen herr Siffredi. (Hur jag kom att hamna på just den sidan anser jag vara ganska irrelevant...)

" SENSATIONEN OLGA MARTINEZ TAS ANALT MED ROCCOS "HÄSTBAMSE"!

Olga ärien ridtokig sötnos medihästplanscher på väggarna ochiMin Ponny i hyllan.iMen för stygga ridlärareniRocco är det inteibara ridning på hästryggenisom gäller. Och hansistorbamse är verkligen någotii hästväg! I fulligalopp får du sedanibesöka sex läckra fotomodeller,istrippdansare, vilda swingers ochikåta engelska debutanter. Duikommer gnägga av förtjusning!"

För det första...

"Hästbamse"?
Sen när kombinerar eller associerar man ever de två orden???
Hästkuk... ja den kombinationen funkar ju och visst även bamsekuk, men hästbamse?

För det andra...
"Du kommer att gnägga av förtjusning!"

I'm sorry say what?

He he he...

Nog för att man i stundens hetta kan kläcka ur sig en del märkliga ljud men jag har aldrig, än så länge, i mitt liv hört någon gnägga...

Frusta av förtjusning kanske men gnägga?

Jag är skeptisk...

6 kommentarer:

/D sa...

Tycker nog att frågan om hur du hamnade på den sidan är ganska intressant faktiskt. Men den kan jag ju ana mig till svaret på å andra sidan...

Honey sa...

O... Same shit different name?

Jasså minsann D...

Anonym sa...

Okej, låt oss nu rationalisera detta!
Filmen heter "Ridskolan", därför fösöker de som skrivit sammanfattningen spela på detta och vara roliga.
Dessutom var jag ihop med en tjej en gång som faktiskt gnäggade när hon kom.

Honey sa...

Jaha du Jimmy... Hon hette möjligen inte typ Blanka, hade väldigt långa ben, lång skinande hår och viss böjelse för morötter?

Anonym sa...

Tóuché Honey!

Honey sa...

He he he...
Du bad om det...