tisdag, oktober 25, 2005

Cast sunlight, it will be alright...

Slutet är nära nu...
I morgon är det dags att gå tillbaka till jobbet igen ett par dagar...
Tungt...

Tror bestämt jag drabbats av rastlöshet idag.
Dagen började på bästa tänkbara sätt, trots att det var en måndag, med myspys och frukost framför tv:n som i sin tur följdes av en sittning framför datorn och här vände det...

En msnkonversation som börjar med...

Honey says...
-Ja men grattis på födelsedagen F...

Slutar med irritation och...

Honey says...
-Nej F. Intresset är förlorat så för 438:e gången... jag tänker inte ha sympatisex med dig. Ever!

Varför är det alltid så att om man skulle råka få lite ro så kommer det något och spökar (om än ett väldans litet spöke, ungefär näsduksstorlek)?
Att något så obetydligt kan sätta fart på sådan rastlöshet...

Eller kan det bero på något annat?

Borde sitta uppe för att orka jobba men jag har ingen lust...
Vill sova men jag vet inte om jag kan få ro...

Din värme är så nära...

"one night to be confused
one night to speed up truth
we had a promise made
four hands and then away"

3 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Finns det inte nån lag mot att man ska bli nedslagen i skorna när dagen har börjat bra? Om inte, så tycker jag att vi stiftar en.

Honey sa...

Jag får nog också ta och lära mig att jag inte behöver vara snäll mot folk som har en tendens att få mig på dåligt humör...

mitt fyrverkeri sa...

Som tidigare konstaterat: Energitjyvar ska hållas kort.