torsdag, oktober 06, 2005

Store your luggage in the overhead compartments please...

Håller på och tömmer en av mina datorer för att se om den ev går att sälja...
Jag älskar min Silverpil, min mac... men den bara står och ser ensam ut... jag har blivit pcfierad. En dag när jag är rik ska jag köpa en ny fin liten mac att kela med men just nu lutar det tyvärr mest åt en ny bärbar pc eftersom min ögonsten börjar bete sig lite underligt...
Macen har av olika anledningar tyvärr inte behövt utföra så mycket i sitt liv men där finns iaf lite personligt att backa alternativt deletea... Bland annat förhistoriska bilder på människor jag kännt en gång... Men vänta nu lite här...

Oh my sweet Jesus...

Det är ju jag...

Oh My God... Var det så jag såg ut?

Bilderna bränns och göms (kan ev användas i skrämselsyfte vid krigssituationer) dock inte i the overhead compartments med tanke på rasrisken...

Inga kommentarer: