lördag, oktober 29, 2005

Deal me in...

Therapy by blog vart det nog igår tror jag... Men det behövdes...

Trivs bra med denna typen av terapi, blir så glad varje gång jag kikar in på statcounter och ser att det faktiskt finns folk som kommer hit och läser.
(Btw så var det där inte menat som någon som helst form av kommentarsfiskeri för det tycker jag e trams :)
Tror det här är en bättre typ av terapi än vad jag pysslade med tidigare...
Nämligen Texas Hold'em...
Det spökade på lite i mitt huvud i våras och kom då på att nätpoker var en klockren terapimetod. Jag kom dock inte längre än att jag spelade med monopolpengar på en klient som inte kostade något.
Vart kanske tur att jag föll in i bloggsvängen...
Spelar stundom ganska vårdslöst vilket ibland kan löna sig...

Och ibland inte alls...

Inga kommentarer: