lördag, oktober 01, 2005

Tuttinutt...?

Publicerad: 2005-09-21 aftonbladet.se
"Natacha Peyre, 20, är chockad efter första veckans avsnitt av ”Paradise Hotel”. – Det känns inte alls bra. Jag är riktigt förbannad, TV4 zoomar in på mina bröst hela tiden, säger hon."

Publicerad: 2005-09-28 aftonbladet.se
"De 100 000 kronorna som brösten kostade blev kanske biljetten till ”Paradise Hotel”. Och Natacha Peyre menar att hon har mycket att tacka sina silikonimplantat för. En karriär som en av Sveriges mest omtalade nakenmodeller till exempel. Opererades som 17-åring
–Jag har funderat på att förminska mina och hade jag väntat tills i dag hade jag nog inte opererat mig."

Publicerat: 2005-09-30 Klick, bilaga till Aftonbladet.
"Natacha Peyre -Jag har aldrig ångrat mig, bröstoperationen har varit min bästa investering, säger hon och skrattar."

Eh?

2 kommentarer:

Yrvaken sa...

Sen undrar man ju om det är hon som är trög eller aftonbladet som vrider till skit så det passar deras så kallade nyhetsartiklar.
Mina pengar ligger på båda alternativen.

Honey sa...

Aftonbladet ligger på samma nivå som tv3 Direkt dvs En Ding Ding Värld Nyheter...
Vad lilla snuttan har under det blonda håret kan jag ju då inte uttala mig något vidare om eg eftersom jag varken känner henne eller har sett ett enda avsnitt av det där programmet...
Men hon framställer ju inte sig själv, eller "vinklas" till sin mest intelligenta fördel kanske...