onsdag, oktober 12, 2005

Rocka rumpan...

Jag har den senaste tiden lallat runt i jeans av den lite större modellen, löst hängande på höften á la försiktig liten flickhip hopare. Igår skulle jag då försöka göra ett gott första intryck på en ny bekantskap och plockade fram ett par av mina "skinny jeans".
De var nytvättade och så var även jag...
Skinny jeans är om möjligt ännu mer osamarbetsvilliga nytvättade än annars och nytvättade flickor är för det mesta insmorda i lenandeochgottdoftandekräm med resultate att man gott kan glida lite snyggt mot en annan kropp (läs i mitt fall en mans , gärna även den naken för bästa effekt) men dock INTE ner i ett par nytvättade skinny jeans.

Jag kan dock upplysa att det hjälpte att jazza runt i lägenheten och skaka ner rumpan i brallorna till tonerna av Augustus Gloop framförd av Oompa Loompa featuring The Chocolate Factory...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Augustus Gloop, Oompa Loompa och The Chocolate Factory...Det låter som tre rätt på V65.

Ett annat stalltips: Talk är ett ypperligt substitut till kräm när det gäller att trä på sig ålskinn till byxor. Hellre byxlös än rådlös...

Honey sa...

Visst ska man i riktigt... eh... tighta saker är väl kanske talk, eller för den delen potatismjöl, att föredra men i det här fallet handlar det om helt olika önskade effekter...