söndag, oktober 02, 2005

Produktidéer...

För att spinna vidare lite på "nattlivets nödvändigheter" här under så har jag nu kommit upp med följande ev produkter att sälja in till tillverkarna av liknande maskiner...
Funkar de även på herrarnas...

  • en snabbgooglefunktion: för den där "hade jag vetat det där hade jag aldrig dansat/hånglat/följt med den där hem" informationen...
  • en livlina: ibland önskar man man hade ringt och frågat en vän/publiken innan man dansat/hånglat/följt med den där hem...
  • en god bok: där alkoholen går in går ofta det goda sexet ut...
  • ett litet brev med goda ursäkter: för de gånger man inte vill stanna på frukost alternativt vill att den man raggat på ska stanna på frukost eller få ens telefonnummer...

Vad tror ni? Finns det någon marknad för dessa produkter?

2 kommentarer:

Yrvaken sa...

Ser vettiga ut dom där =)

Skulle vilja lägga till en grej om man kliver utanför 'nattlivs' temat, och det är en instruktionsbok i konsten att vardagsragga på ett framgångsrikt sätt.
Felmarginalen i krograggarsvängen är alldelles för fet om man nu inte råkar vara förtjust i att skrapa ihop kläderna på morgonen och hitta på nån risig ursäkt till att man måste vara någon annanstans om 20 minuter. =)

Honey sa...

Som de fina "information directory" i filmen the Island. Gå in i lilla båset, knappa in relevant data och få kloka råd och tips... kan iofs vara svårt om man redan har startat interagerandet med valt offer...
-ursäkta mig jag ska bara gå och få mig lite tips om hur jag ska få dig att förstå att vi vill samma sak... ;)