måndag, oktober 17, 2005

Syster bytes...

Min bror har en väldans fin digitalkamera.
Med den kan man ta MASSOR med bilder i en rasande fart...
Efter mormors kalasmiddag skulle det då tas prbilder på Honey i solen under höstigt träd så att min bror kan byta mig mot en skock kameler.
Det lär nog inte bli många kameler av det inte... i alla fall inte grundat på de där bilderna...
Jag har inget defaultleende som funkar i alla lägen som en del har och tycker således inte alls om att posera. Ska jag fotograferas får det vara impulsbilder.
Alltså under vackert träd med vatten i bakgrunden står jag och försöker vara lite fotogenic (yeah right) och diskuterar denna förestående byteshandel mot kameler eller om man kanske ska försöka byta bort mig på bytesbörsen på Krister i P3.
Kontentan av det hela blev typ 20 bilder på mig där jag antingen säger något dumt, skrattar hejdlöst eller blinkar eller allt i kombination.
Jag skulle ev under hot godkänna användandet av kanske 2 bilder av dessa 20 så jag tror inte det blir så många kameler till min bror om min förmåga att fastna på bild ska ligga till grund för byteshandeln...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett vackert träd med vatten i bakgrunden, som ramar in bilden, impulsbilden? Nja, däremot skulle en sådan komposition kunna bli ett uppslag till det trötta produktionsteamet bakom Durex-reklamen. Fattas bara en solnedgång så är knäcket i hamn.