torsdag, oktober 06, 2005

Oemotståndlig...

Men why oh why...?

Nissen som lyckades irriterade både sig själv och mig över det där med min lön, vilket resultarade i både msn och SDblockering, har hört av sig igen... Under annat namn men identisk profiltext...
Ner i inboxen dimper således:

"Hej, *envising* där..!*L*;)Var nu lite snäll och ta bort blocken på xxyy är du snälla...!!*kram*:)Peace tjejen...??*hoppas*:)"

Jag svarade med: "hmmm.... du har alltså lagt upp en identisk profil enbart för att be mig ta bort blocken? he he he..."

"haha.....vad gör man inte...*L*;)*snilla*...!?;) Vill du adda mig på msn igen...?*hoppas*:)kramis"

Varför? (inte för att vad han möjligen skulle kunna ha att säga skulle hjälpa men det kan ju kanske vara lite egogodis)

Undrar vad är det som får honom och tro att jag skulle vara intresserad efter att jag faktiskt blockerat honom?

Btw... Jag är INTE a "kramis" kind of girl...

Inga kommentarer: