torsdag, november 24, 2005

Anyone for french hot dogs?

Alltså va... he he he...
Dagens citat*: (ja det är på danska men ni förstår säkert i alla fall, snusk är ju ett internationellt språk)

" gir fantastisk blowjobs og kan tale fransk samtidig…"

Har hört något mummel om att en väninna till min mor, på tiden det begav sig, lärde sig tala (jag tror det var) franska med en penna i munnen för att få styr på en del uttal...

Men en ... ehm... ja...?

Man ska inte prata med mat i munnen...

he he he

Men fy som jag säger då...

*fniss*


*Citatet är hämtat hos en dansk
bloggerska och ja jag har även helt fräckt stulit även det förra inlägget av henne...

5 kommentarer:

/D sa...

such a dirty mind...

Honey sa...

tihi...

Anonym sa...

Hej..
Jeg forstår ikke helt hvad du skriver...men ville lige hilse på. Citatet er nu ment som en joke...men sjovt at finde 'sig selv' på en svensk side..
Rigtig god weekend til dig :o)

Honey sa...

Välkommen Sille!
Just därför valde jag att citera, för att det var så fantastiskt sjovt...
Jag kommer med glädje att fortsätta besöka din blog...

Tak og god weekend...

(Tyvärr flyr ALLA mina danska språkkunskaper när jag passerar bron och reser hem efter jobbet)

Anonym sa...

Hehe...bare helt iorden. Forstår nogenlunde...
Og jeg vil bestemt også kigge forbi her...