onsdag, november 23, 2005

Happy New Year... yeah right...

Ett problem har löst sig.
Liksom lite av sig själv skulle man kunna säga.

Jag vet vad jag ska ha på mig på nyårsafton.
Annars brukar det vara samma hets i mellandagarna

måste...
hitta...
nice...
outfit...

*gaaahh*


Men dock inte i år.
På nyårsafton kommer jag att stå parat att fira det nya årets ankomst iförd:
  • svarta skor
  • nylonstrumpor
  • blå blus och
  • ljusgrå dräkt med kjol och antingen en något för stor eller aningens för liten kavaj med trevliga axelvaddar.
Visst låter det som en klar modehit?

Ni som läst mitt inlägg om att stå med rumpan bar har ev listat ut vad det hela rör sig om vid det här laget.

Jepp.

Jag ska jobba på nyårsaftonsnatt...

Happy happy. Joy joy.

En aningens surt men tyvärr ingenting att göra något åt, jag fick välja först förra året.
Lite butter blev jag dock för jag trodde från början att jag skulle få vara ledig men schemaläggaren hade bara drabbats av lokal sinnesförvirring.

Kommer jag att få pussa någon på tolvslaget?

Tja... Det är väl iofs inte helt omöjligt men de enda kandidaterna i närheten just då är INTE intressanta pussobjekt.

Inte ens för en desperat nyårspuss...


Inte för att jag ännu blivit inbjuden på någon trevlig nyårsfest men det betyder ju inte att jag hellre jobbar. Just nu vill jag väl eg helst inte bli inbjuden till något eftersom jag ändå inte kan gå...

*suck*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm. Jag kan se till att locka ned mina (mentalt aningens, men bara aningens, rubbade) vänner hit till södern över nyår, så kan vi åka över sundet och sk(r)åla in det nya året hos dig? :-)

Det ökar iofs inte "pussbarhetsfrekvensen", men det kanske kan ge dig ett gott skratt (eller ytterligare ett par mentalpatienter att jaga runt i korridorerna - "hissfest" är ett tema vi utforskat förr, kanske dags för en revival på det området).

Honey sa...

skulle du ha hjälp med att bära en soffa i morgon eller hur var det med det eg?

Anonym sa...

Snäll, snäll, jag är snäll. Mycket snäll. Snällast i världen. Mhm.