söndag, november 06, 2005

Om det blivit bättre framåt natten?

Njaa... Det har väl typ rätat ut sig lite.
Men det skulle ju bli värre först...
I en fart, osäker på om tåget skulle gå som det brukar iom att det är söndag och jag inte pallat titta efter, susade jag in i badrummet för att skvätta lite luktegott på mig innan jag rusade ut genom dörren.
Bad choice.
Den flaskan var uppenbarligen inte gjord av pansarglas och gick i tusen fina ljusblå bitar på mitt badrumsgolv.
*suck och lite hjärteknip*
Favoriterna som förr var 2 är nu då bara 1.
Det var iofs inte så jätte mycket kvar i flaskan och jag har fortfarande lotionen och deon kvar men iaf.
Så, sambo, nu finns det en taxfreeshoppinglista för den av oss som hinner först.
Hade lite tid över när jag kom till Malmö central så jag tänkte jag skulle blogga lite men inte då, Blogger closed for maintenance...
Ja ja...
Tänker nu avsluta mitt gnällande med aftonens citat som mina musiklurar tyvärr inte lyckades stänga ute...

"Jag svär jag ska paya tillbaka dom cashen"

Inga kommentarer: