fredag, november 04, 2005

Men va genomtänkt hörredu...

By way of Bridget roade jag mig för en stund sen med att räkna ut mitt fultal.

*räknatänkaräknatänka*

Resultat: gapflabb... he he he... oj oj oj... ha ha ha...

"Du ligger över vad socialstyrelsen anser som normalt och är du inte gift ska du nog ta och fundera över om du kan pressa in ett bröllop i nästa veckas schema. Detta för att visa att du aktivt gör något för att bromsa dit skenande fultal."

Ha ha ha...

Vartefter jag tänkte... Det här var ganska skoj, jag tror jag ska dela med mig till pojken jag försöker imponera på...
Pojken som åtminstone fortfarande var intresserad igår kväll...

Vad jag inte tänkte på var att mitt fultal fortfarande låg kvar i "senaste fultalstestlistan" fullt synligt.

Hur smart var det på en skala?

Inte särdeles...

Det som började med "ha ha ha va kul" övergick i ett nervöst "he he he det där ser kanske inte så bra ut" och verkar nu ha landat nånstans bland "va fint att du ger dig själv ångest och lätt ont i magen..."

5 kommentarer:

Jasmin sa...

haha.. själv skulle jag tydligen börja klä mig i vita sloggi-trosor och tvinga männen i min omgivning att göra det samma.. Så.. lustigt.

mitt fyrverkeri sa...

Äsch, jag fick också en varning, men vad är lite fulpoäng jämfört med allt kul man haft? Upp me hakan, Honey!

En svensk Bridget sa...

Ja, jag som då tydligen har knullgungor uppsatta i vardagsrummet lyckades också med konststycket att hitta A:s profil i senast-listan. Varpå jag med hjälp av att han själv avslöjade åldersspannet nu har en exakt siffra på hur många han har legat med. Ibland skräms jag av min egen snokförmåga. Barnsligt men samtidigt... intressant information. Talet var inte vad jag väntade mig.

Honey sa...

Tja vad säger man?
Shit happens...?
he he he...
man har ju som sagt inte roligare än man gör sig...
ha ha ha...

Cryptohead sa...

Du är en bit ifrån sambos fultal dock. Så än behöver du inte oroa dig för att framstå som allt för depraverad. ;-)

(Jag valde naturligtvis att inte göra detta inlägg förrän jag försvunnit ur senaste-listan. Som den fege fan jag är...)