söndag, november 27, 2005

Eller kanske inte...

Tror inte jag varit utloggad från msn såhär länge sen i somras... Ganska lugnt ändå men jag tror nog det är telefonen som är mest förvirrad över mitt plötsliga tilltag. Inte ens på ljudlös den är helt enkelt bara avstängd. Och om man frågar telefonen så händer det vääääldigt sällan, knappt ens i biografen (den får sällan följa med dit alls). Det bekräftas även av årets hittills sammanlagda mobilräkningar som har passerat 8200kr. Det hade kunna bli en nice semester av det... *flin*

Nåja jag fick istället pysslat lite idag och jag säger JESUS vilket jox det ska vara att hänga upp en liten pappstjärna då. Men den hänger där nu och dinglar bakom den röda julgardinen i köket. Och nej. Gardinen gör sig inte alls med min olivgröna vägg men så e det bara just nu.
In under bordet i hallen har det flyttat en liten skev julkulting gjord av strå och in i jungeln i vardagsrumsfönstret har det flyttat en julljusstake med sladd från IKEA. There is more to come though...
Funderingarna går nu runt vilka gardiner som ska få pryda vardagsrummet respektive sovrummet? Det jag har kvar att välja mellan är, hemsydda mörkblå med stjärnor eller tunna skira vita med dansande änglar.

*hhmmm*

Minsann om jag inte också hade namnsdag i fredagsmisären...
Grattis på mig.
Och mamma.

Nu minsann ska jag prova nått och se vad det kan ge.

...

Eller nä förresten... När jag läste igenom det så såg jag hur patetiskt det såg ut (med tanke på det ruskigt ömkliga inlägget från igår, även om det faktiskt inte alls var så det var menat) så tror jag nog jag låter bli i alla fall.

En annan dag kanske.

Inga kommentarer: