onsdag, november 16, 2005

Google rule the world...

Så nu får jag väl också sälla mig till skaran...

Googlingar som lett besökare hit...

snusktant ~ Yours truly som no.1... say no more...

Natacha Peyre naken ~ en återkommande favorit tydligen, som funkar i många länder...

swingersklubb ~ blanda inte in mig...

lägga golv ~ har jag aldrig gjort i hela mitt liv...

turkisk parlör ~som sagt... alla måste vi ju veta var vi kan parkera vår gula tank...

~UPDATE~

Natacha Peyre bilder ~ *suck* känner ni er lurade eller vad??

hur man vet att man har ont i magen ~ om inte du vet det själv hur ska då jag veta det?

vad betyder You're my honey? ~ att någon tycker om dig?

Christer Sjögrens katt ~ he he he... det var inte jag...

1 kommentar:

/D sa...

Jag har fått sökningar på "ståfitta" från Eksjö Energi. Men idag så hittade någon i Norrköping min sida efter att sökt på Daydream Delusion. Det känns bra.