lördag, november 12, 2005

Lady likes wheels...

Köpte av ren nyfikenhet en viss herrtidning förra veckan för att beskåda Shelob och de svettiga skridskorna... Ja nyfiken i en strut det e jag det...
Tidningen förpassades iaf in i badrummet och bläddras igenom vid tillfälle, såna tidningar kan vara ganska intressanta...

Ok komiska då...
Och ja, jag läser bara reportagen ;)

Nåväl åter till saken.

Har inte haft mitt körkort så länge, mäkta stolt över att jag tagit det, och tycker det är jätteskoj att köra. Inte för att jag har någon egen bil men de gånger det händer att jag kör.
Hade jag en MASSA pengar skulle jag köpa mig en cool bil (nej ingen BMW).
Tycker Audi TT är en trevlig bil. Liten och snygg för att inte tala om rund och fin.
Koenigsegg är också en cool bil men inte rund nog på nått vis.

*Blädder blädder blädder... oh titta fina bilen*



Oh my lord vilken bil... En liten, snabb, rund och snygg Bugatti... *djup suck*
Tyvärr finns det något med denna bil som jag finner ohyggligt skrattretande (om vi då bortser från priset som ligger en si sådär 15 miljoner kronor)...
Denna fantastiska skapelse heter... *trumvirvel*

Bugatti Veyron 16.4...

Veyron... *fniss* i ottan?

Aha ha ha ha ha...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Veeeeiron gomorrron gomorrron! Aldrig haft ngt större intresse för bilar, men jag håller med om TT:n, asläcker. Fast nu är favoriten en Nissan 350 Z. Liiite sugen är man ju.

Cryptohead sa...

Det är när du är 40+ och skall bekräfta din ungdomlighet som du skall ha en BMW och ragga småpojkar.
Innan dess skall du nog hinna med en Volvo-kombi. ;-)

Honey sa...

NEJ TACK inte nån jevla BMW på gården... he he he

/D sa...

Fan vad mobbad jag känner mig plötsligt... TT är en KALLE ANKA BIL! För rika mäns fruar typ. *usch*

Men 350Z är klart tänkbar, även Bugattin. Må den så heta Veyron eller whatever. Koenigsegg är väl lite småkomiskt det också...

/D sa...

Herregud, jag glömde ju helt... vad gör den tidningen på din toalett?

Honey sa...

Audin är fiiin...
Ja men jag läser ju artiklarna... de som alla pojkar säger är så bra... eller hur var det nu med det där?

/D sa...

Jag vet inte. Jag läser bara Elle Interiör. Porr finns ju på nätet...

Honey sa...

Vet väl inte om jag skulle kalla FHM för porr direkt... Men det är ju upp till var och en...