tisdag, november 29, 2005

Thrill Kill...

Tror jag har gått från att vara sur och ledsen till att vara sur och arg.
Dumpad har jag tydligen också blivit.

Är irriterad, bitchig, uppgiven, förvirrad och butter (fast det kan väl diskuteras om det är något nytt).
Skulle vilja ha ett Playstation.
Vill spela Thrill Kill.
Vill avreagera.

Tekken, Dead or Alive och alla andra meningslösa fighterspel kan slänga sig i väggen. Thrill Kill må vara gammal och sunkigt men det är något speciellt med det. Så vrickat, obscent, rått och blodigt att det liksom förlöser. Låter ganska illa men det är på något vis avreagerande att kunna ta tag och vika ihop någon som en kringla eller att slita av motspelarens armar och fortsätta slå honom med dem... Att som Oddball hoppa på motspelarens huvud för att sen sparka av det eller som Belladonna sticka ner sin "cattle prod" i halsen på motspelaren så denne exploderar och därefter stöna högt av njutning...
Spelet ansågs för våldsamt, av någon märklig anledning (man kunde stänga av blodet men det var inte lika roligt), och släpptes därför aldrig.
Exet hade en fulimporterad kopia som spelades flitigt för många år sen, sen dess har jag inte sett till det.

I morgon ska jag leka vanlig.
Vilket betyder att jag ska stiga upp tidigt och åka till jobbet dagtid för att fortbildas. Kan ju säga att jag e lagom sugen på det...

Får väl kanske tillägga att jag aldrig slagits i mitt liv, har möjligen delat ut 2 lavetter men det skulle väl vara det. Har heller aldrig med nöje (eller utan nöje för den delen heller) massakrerat insekter, smådjur, nallebjörnar, Barbiedockor eller annat. Ville bara få sagt det...

Inga kommentarer: