fredag, november 04, 2005

Conan the librarian...


Och nu i ett försök att distrahera mig själv och andra gör jag som MaZa och /D och bloggar min bokhylla.
Eller i alla fall den del av bokhyllan som innehåller böcker.
Vet inte riktigt varför, det bidde inte ens en särdeles bra bild men jag vart ändå väldigt sugen...



Avslutar det hela med ett citat ur en liten bok som ligger och dräller i min hylla, The Little Book of Crap Advice av Michael Powell

"Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak"

4 kommentarer:

/D sa...

*fniss*

Fin bokhylla. Vill gärna se vad som finns i den andra delen av den. About a boy och vad som synes vara Åhlens Engelsk-Svenska ordbok, det kan vara ett annat språk, är vad min bokhylla har gemensamt med din.

Håll dig på rätt sida av sundet.

Honey sa...

Till vänster finner man videofilmer i mängd och parti, har inte riktigt hjärta att göra mig av med dem, och i skåpet fler filmer och sällskapsspel som tyvärr inte begagnats på läänge.

Till höger finner man en miljard papper (en del i pärm andra lösa), en printer och en cdbrännare från stenåldern med diverse cdskivor drällandes runt om, en mac och x antal lådor med sladdar och jox...

En kort version av min bokhylla...

Vadå rätt sida sundet btw?

/D sa...

Vattnet som blänker därute. Öresund you know? Även kallat sundet. Det finns två sidor. En dansk och en... öh... "svensk". Jag läste och förstod det som att du hoppar fram och tillbaks mellan sidorna.

Honey sa...

Jodå här skuttas det hej vilt över sundet men jag återkommer om morgonen för att snusa i min säng... (efter jobbet ska det där betyda och inget annat;)