lördag, november 05, 2005

Computer science...

Sitter här och dreglar över en ny dator...
Inte för att jag akut behöver en, har 3 fungerande som det är, men ibland vill man ju ha som vi alla vet...
Det är nämligen så att jag tycker min älskade laptopögonsten börjar bli för långsam för mitt tålamod...
Försöker ju då göra det jag kan åt detta, talar nu om sådant som är enkelt och inte kostar pengar.
Har stängt av alla fåniga animationer i windums.
Har ställt tillbaka färgdjupet på mellan, ist för hög som grafikpysslarpojken ställde om det till.
Ska köra en omgång AdAware och viruskoll när jag går och lägger mig.
Kastade ett getöga på antalet processer som kör och fick en mindre chock.
42st...
Nu är ju jag då inte helt insatt men inte ska det väl vara riktigt så många igång om man inte kör annat än msn messenger?
Men hur faen vet man vad som är vad?
Vad ska man ha och vad ska man inte ha?
Finns det något i listan som eg är ett fult litet virus kanske?

*suck*

2 kommentarer:

/D sa...

defragmentera

wow, vilken kul kommentar... :-/

Honey sa...

Ja men det tar ju sån tid... får bli under sovstunden i morgon