fredag, november 04, 2005

Snusktant....

Är visst fortfarande kvar på det rara fultalstemat, utan ångest och ont i magen nu då... (Ja det där var lite tramsigt av mig men iaf...)

Har filosoferat igenom det lite med pojken i fråga och kommit fram till att det mer inbjudit till nyfikenhet än "vad slampig du är darling" ;)

Det har även diskuterats med Sambon* som seglade in ett imponerande antal pinnhål över mig... (fegis ;)

*fniss*

Sambon says: What can I say... Jag lekte lite under mitt tjugotal...

Honey... says: he he he

Honey... says: ja jag fick ju en singelknäpp så jag säger ingenting

Sambo says: =)

Honey... says: en snusktantknäpp också tydligen

Honey... says: nåja...

Sambon says: *flin*

Sambon says: Så kan det gå ja... Inte lätt att veta innan (och kom inte och säg saker om att man kan fråga och sådant, för det gör man iaf inte...) juh.

Honey... says: he he he

Honey... says: snuskfarbror?

Sambon says: *hostar lite diskret*


*Nej det är inte som det låter, vi var roomies för typ ett år sen.
Tycker dock att sambo är ett mycket passande namn...

2 kommentarer:

Cryptohead sa...

Jag har en yta och ett rykte att tänka på. Går ju inte an att ha ett allt för skamfilat förflutet som den munk jag numera är. ;-)

Honey sa...

Ravemunk... Nonraggmunk...