söndag, november 13, 2005

Breakfast conversation...

Om jag inte går och lägger mig som jag ska på morgonen efter jobb kan det resultera i liknande diskussioner...

Honey... says: kanske kanske kanske
Honey... says: tror det var ett av de första orden jag lärde mig att skriva riktigt snabbt på tangbengtbord
Honey... says: jag som då inte har nån som helst fingersättning
Honey... says: flingersättning
Honey... says: flingersättning
Sambon says: Vem har det? Inte jag iaf.
Sambon says: Det blir som det blir.
Honey... says: fing ersättning?
Sambon says: Skriver fort nog tycker jag nog.
Sambon says: Fin g-ersättning.
Honey... says: ha ha
Honey... says: den var bra
Sambon says: Sedan kan man nog tolka den precis hur...ehm...ptja...udda, man nu vill.
Honey... says: flingersättning... har jag fastnat lite på... e det kalaspuffar eller? fling ersättning
Sambon says: Låter som någon flytande föda man får efter operation på sjukhus då man inte kan äta frukosten som vanligt.
Honey... says: eeeeuuuuwwww...
Honey... says: pureade flingor
Sambon says: Inte för att det är så mycket tuggmotstånd i vanliga flingor heller.
Honey... says: man får vara snabb som tusan om det fortfarande ska knastra...
Sambon says: Eller så får man låta bli att "blanda" dem med filen/yoghurten...
Sambon says: När jag var liten var jag väldigt förtjust i Kellogs i mjölk, med socker. Det var inte särskilt knastrigt...
Honey... says: special k knastrar ganska bra
Sambon says: Fibjej!

Inga kommentarer: